Poradíme Vám

Pro správný chod e-shopu a vyřízení všech požadavků zákazníka je jeho nedílnou součástí helpdesk neboli pomoc zákazníkovi.

Náš obchod využívá pro komunikaci se zákazníkem hned několik cest tak, aby byla pro klienta ta nejpohodlnější.

 

Chat v reálném čase

Tím nejjednodušším způsobem, jak se s námi spojit je prostřednictvím chatovacího okénka, které je na stránce umístěno v levém spodním rohu. Tady naše podpora vidí, na co se klient právě na webu dívá a v reálném čase je schopna mu poradit pořípadě mu odeslat odkaz na jeho preferované zboží. Pomocí tohoto okénka lze odesílat i dokumenty či fotografie zboží. V případě, že podpora není mimo pracovní hodiny přítomna, může zákazník zanechat spolu s dotazem kontakt, na který mu v nejbližším možném čase, tedy v pracovní dny od 8 -16 hodin naše podpora odpoví. Vše funguje jak běžný nástroj pro psaní zpráv, který má dnes každý ve svém mobilu.

Haló

Další možností, jak se s námi spojit je pomocí telefonu. Ten je umístěn na každé stránce našeho e-shopu hned v horní liště. Pokud se na náš obchod díváte z mobilního telefonu, tak stači na číslo kliknout a hned jste spojeni s našim operátorem. Ten je přítomen podobně jako na chatu v pracovní dny od 8-16 hodin.

 

 

Napište nám

Další možností jak se s námi spojit je prostřednictvím e-mailu podpora@devetmesicu.com . Zde můžete psát v kteroukoli denní či noční hodinu. Velmi rádi Vám na váš dotaz, připomínku či výtku odpovíme.

Naši pracovníci jsou vyškolení a s produkty přicházejí denně do styku, proto nám bude ctí vám s čímkoli poradit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení